Munkavállalók toborzása, felvétele és megtartása – ez mind olyan feladat, ami az elmúlt évek
munkaerő-piaci változásai miatt minden vállalkozás életében kihívássá vált. Összetett csapatmunkát,
kidolgozott stratégiát és előre meghatározott kommunikációt kíván. Az összetett csapatmunkával
nem viccelünk: egy kicsit marketing, egy kicsit PR, egy kicsit HR és egy kicsit pedig
projektmenedzsment is.
Röviden és tömören minden olyan külső és belső érték egy cég életében, amik vonzóvá teszik az
álláskeresőknek, illetve a már ott dolgozóknak a cégünket.
A megnövekedett munkavállalói igények és az álláskeresés kapcsán felmerülő bizonytalanságra viszont megoldást kellett találni, amiből megszületett a fenti területek fúziója: az employer branding.
A fenti sorok természetesen nem azt jelentik, hogy minden egyes területre szükséges a cégeknek felvenniük külön embereket, vagy külsős cégeket megbízni a feladatokkal külön-külön. A lényege pontosan az, hogy az egész stratégia és kommunikáció egy kézben legyen – és itt jövünk képbe mi!
Nem talált elképzeléseinek megfelelőt csomagot, vagy kész ötletei vannak amit meg szeretne valósítani?
akik már megkapták tőlünk a pluszt.
Ügynökségünk egyik tulajdonosa, emellett pedig marketing üzletágunk vezetője. Közel 10 éves hirdetéskezelési tapasztalattal a háta mögött - Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads és TikTok egyaránt - pontosan tudja, hogy az elérni kívánt célközönséggel hogyan, milyen csatornákon és milyen intenzitással szükséges kommunikálni. Számtalan toborzást támogató hirdetés futott már át kezei között, mellyel több, mint 1000 jelöltet küldtünk le ügyfeleink részére. Automatizált folyamatainknak köszönhetően a toborzási célra indított hirdetések folyamatosan naprakész adatokat biztosítanak ügyfeleinknek, real-time láthatóak a beérkező jelentkezők.
Eddigi - 8 éves - karrierje során több olyan ügyféllel is foglalkozott - és jelenleg is foglalkozik - akiknek fő tevékenységi köre a toborzás-kiválasztás, így pontosan tudja, hogy a munkaerő-piac különböző célcsoportjaival, hogyan és miként lehet hatékonyan kommunikálni. Emellett folyamatosan nyomon követi a munkaerő-piacot érintő trendeket, változásokat - hiszen ez a kommunikáció alapja. Ügynökségünknél közel 2 éve lát el marketing és account menedzseri feladatokat.
Kiemelt kapcsolattartója és marketing felelőse egy kifejezetten munkaerő-piac történéseivel, eseményeivel és híreivel foglalkozó videós portálnak, így mindig naprakész információval rendelkezik a piacot érintő változásokról, legyen szó munkajogról, employer brandingről, képzésről-fejlesztésről, vagy akár a HR-hez köthető automatizációkról. 3 éve dolgozik marketing területen, ebből pedig 2 éve ügynökségünk marketing menedzsere. Emellett pedig fontosnak tartja önmaga folyamatos képzését is: jelenleg kommunikációs mesterképzésre jár. Ügynökségünk employer brandinghez köthető feladatait is részben ő látja el, Instagramunk teljes kezelése és podcast adásunk szerkesztése az ő nevéhez köthető.
Magyarország egyik legnagyobb fejvadász cégénél eltöltött közel 5 éves munkaviszonya után csatlakozott ügynökségünköz, ahol marketing menedzserként, később pedig ezt kiegészítve hirdetési specialistaként dolgozott. Emellett egy toborzás-kiválasztást támogató, jelöltkezelő (ATS) rendszer cégénél projektmenedzseri feladatokat látott el, így nagy rálátása van a toborzási folyamatokra, arra, hogy mik azok a hívószavak amik jól kommunikálnak mind a kék, mind pedig a fehérgalléros munkavállalók esetében. Nevéhez fűződik számtalan HR témában rendezett esemény is, partner és ügyféltalálkozó, jelentkezési és jelölt tájékoztatási/kezelési és belső céges folyamatok optimalizálása.