Reálértéken csökkenő forgalom: Visszaesés a kommunikációs iparágban A 2023-as adatokat tekintve a kimagasló inflációnak köszönhetően a MRSZ Médiatorta és Kommunikációs torta nominálisan nőtt ugyan, de
Tovább olvasomAz elmúlt évek slágere tovább erősödik – a podcast illetve vodcast műfaj 2024-ben is dübörögni fog. Miért? Mert 2023 végén 464,7 millió podcast-hallgató volt világszerte,
Tovább olvasomEgész másképp képzeltük el még 1984-ben, a Terminátor bemutatójának és az első Apple Macintosh-nak az évében, hogy milyen lesz az, amikor az A.I. háborúba indul.
Tovább olvasomhogyan csinálj egy tartalomból több kisebb tartalmat? Nagyszerű tartalomkészítő stratégia, ha egy adott témát, tudásanyagot és kreatív elképzelést több, kisebb tartalomra bontasz szét, multimédiás tartalmak
Tovább olvasomAz online marketing aktuális fejezetének főszereplője a videó. Nem vitás, a márkaismertség, identitás- és közösségépítés, valamint az átfogóan hatékony marketing tevékenységet célzó márkáknak kötelező házi
Tovább olvasomA Coca-Cola ikonikus ízvilágát már jól ismered, de mi a helyzet a vállalat marketing kampányaival? A karácsonyt megelőző ünnepi készülődés időszaka minden évben egyet jelent
Tovább olvasomHo-ho-hogyan érdemes hozzáállni egy olyan időszakhoz, amikor aki csak teheti, még többet szeretne eladni? Miképp hirdess, ha nem pihen az Esterházy-vagyon a számládon? Igyekszünk hasznosakat
Tovább olvasomA Meta bejelentette, hogy hamarosan bevezeti a reklámmentes előfizetési lehetőségét, megfelelve ezzel az új uniós szabályozásoknak. Egy pillanatra képzeljük el, ahogy a Times Square-en, a
Tovább olvasomAz egyéni megkülönböztethető márka kialakítása minden vállalkozó és iparág vezető számára jelentős előnyöket rejt. A podcast pedig egy kiemelkedő eszköze ennek a törekvésnek. Lássuk miért
Tovább olvasomA frissítések célja az analitikai képességek javítása, a keresési elérések szélesítése, a helyi kampányok integrációs folyamatának egyszerűsítése, valamint a marketingszakemberek számára eszközök biztosítása az online
Tovább olvasomMár biztosan benned is felmerült, hogy mik azok a kulcsfontosságú elemek, amik egy vállalkozás sikeréhez vezetnek? A jól átgondolt stratégia, a célok meghatározása, jó arculat
Tovább olvasomA digitális korszakban “tartalom királynak” lenni a siker kulcsa. A minőségi tartalmak létrehozása és megosztása a célközönséggel szinte elengedhetetlen. A tartalomtervezés során azonban számos kihívással
Tovább olvasomHogyan segítsd az ügyfeleidet abban, hogy elérjék a céljukat? Egyik ügyfélünk, azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy segítsük a láthatóságát az online térben és növeljük
Tovább olvasomA soproni székhelyű Labline Magazine egy nemzetközi, negyedévente megjelenő fogtechnikai magazinja. Az első kiadás 2011-ben jelent meg,, akkor még magyar nyelven, majd később magyar –
Tovább olvasomA SEO (magyarul „keresőoptimalizálást” jelent) az a folyamat, amely során arra optimalizálod weboldalad tartalmát, hogy könnyebben rátaláljanak azok a potenciális felhasználók, akik a webhelyeddel kapcsolatos
Tovább olvasomA cégek számára a hatékony kommunikáció és piaci jelenlét elengedhetetlen a sikerhez! A brandépítés és a hirdetés azonban két különböző megközelítést nyújt a kommunikáció terén.
Tovább olvasomEgy márka megítélésének és sikerességének egyik legfőbb mércéje annak márkaépítő folyamataiban rejlik. A márkaépítés, vagyis branding egyfajta identitás építés és ápolás, a márka személyiségének megteremtése,
Tovább olvasomAdobe Creative Cloud Generative AI Beta Az Adobe is felült az MI (mesterséges intelligencia) vonatra és a felhasználók elé is vetette a legutóbbi frissítésben. Az
Tovább olvasomAz AI, vagyis Artificial Intelligence kifejezés egyre jelentősebb szerepet tölt be az üzleti világban és mindennapi életben is. A több, mint egy éve megjelenő ChatGPT
Tovább olvasomNapról napra jönnek ki újítások a mesterséges intelligenciával kapcsolatban. Természetesen a Facebook is előrukkolt egy ilyen újdonsággal. Az AI Sandbox az új eszközök és funkciók
Tovább olvasomA Public Relations eszközeiről és folyamatairól, amerikai szemüvegen keresztül! Érdekes és izgalmas terület a PR világa: Mostani blogcikkünkből többek között azt is megtudhatod, mit is
Tovább olvasomMindannyian találkoztunk már a CSR kifejezéssel, amit sokszor a vállalatok lelkiismeretének nevezünk. Na, de mit is jelent pontosan, milyen formái vannak és mitől lesz sikeres
Tovább olvasomA közhiedelemmel ellentétben a hírlevél kampányok mai napig hatékonyan tudják építeni az üzleti tevékenységet. Ám az a tény, hogy az egyik legkönnyebben hozzáférhető és költségekben
Tovább olvasomMit nyerhetsz vele és hogyan kezdj hozzá? A közösség fogalmának meghatározására már számtalan verzió született az idők során. A mi esetünkben a legtalálóbb megfogalmazás a
Tovább olvasomLegújabb PlusCast adásunk adaptációjának témája nem más, mint az “anti-Instagramként” emlegetett BeReal. Megnézzük, hogy miként tudja felhasználni ezt a platformot egy brand, megfűszerezzük a blogcikket
Tovább olvasom“Mindig a marketingen vágnak először”😒 “Úgyis csak pénzkidobás, alig térül meg”. Rengeteg ilyen és ehhez hasonló tévhitet lehet hallani az utóbbi időkben a közelgő válság
Tovább olvasom