Blog

A 2023-as kommunikációs szektor számokban

Reálértéken csökkenő forgalom: Visszaesés a kommunikációs iparágban A 2023-as adatokat tekintve a kimagasló inflációnak köszönhetően a MRSZ Médiatorta és Kommunikációs torta nominálisan nőtt ugyan, de

Tovább olvasom

Ide hallgass: 2024-ben is a podcasté a főszerep!

Az elmúlt évek slágere tovább erősödik – a podcast illetve vodcast műfaj 2024-ben is dübörögni fog. Miért? Mert 2023 végén 464,7 millió podcast-hallgató volt világszerte,

Tovább olvasom

Új sánc képződött az A.I. háborúban, itt a Google Lumiere, aminek köszönhetően már kamerák nélkül készíthetünk videókat

Egész másképp képzeltük el még 1984-ben, a Terminátor bemutatójának és az első Apple Macintosh-nak az évében, hogy milyen lesz az, amikor az A.I. háborúba indul.

Tovább olvasom

A multimédiás tartalmak előnyei

hogyan csinálj egy tartalomból több kisebb tartalmat? Nagyszerű tartalomkészítő stratégia, ha egy adott témát, tudásanyagot és kreatív elképzelést több, kisebb tartalomra bontasz szét, multimédiás tartalmak

Tovább olvasom

Túl a szavakon: videó a tartalommarketingben

Az online marketing aktuális fejezetének főszereplője a videó. Nem vitás, a márkaismertség, identitás- és közösségépítés, valamint az átfogóan hatékony marketing tevékenységet célzó márkáknak kötelező házi

Tovább olvasom

A Coca-Cola karácsonyi kampányai

A Coca-Cola ikonikus ízvilágát már jól ismered, de mi a helyzet a vállalat marketing kampányaival? A karácsonyt megelőző ünnepi készülődés időszaka minden évben egyet jelent

Tovább olvasom

Üzletben nincs barátság? Frászt. Még egy betűszó is van rá, ez a CLV!

Többé már nem elég egyszer eladni. Bizonyára Te is érzed, hogy a hirdetési és ügyfélszerzési költségek meredek emelkedésével már sokkal többet kell költeni az új

Tovább olvasom

Idén ezekre figyelj, ha karácsonyi kampányt tervezel

Ho-ho-hogyan érdemes hozzáállni egy olyan időszakhoz, amikor aki csak teheti, még többet szeretne eladni? Miképp hirdess, ha nem pihen az Esterházy-vagyon a számládon? Igyekszünk hasznosakat

Tovább olvasom

Bréking: Hamarosan itt a fizetős Facebook és Instagram!

A Meta bejelentette, hogy hamarosan bevezeti a reklámmentes előfizetési lehetőségét, megfelelve ezzel az új uniós szabályozásoknak. Egy pillanatra képzeljük el, ahogy a Times Square-en, a

Tovább olvasom

A podcast, mint a márkaépítés eszköze: Hogyan építhetünk közösséget és erősíthetjük márkánkat podcastok segítségével?

Az egyéni megkülönböztethető márka kialakítása minden vállalkozó és iparág vezető számára jelentős előnyöket rejt. A podcast pedig egy kiemelkedő eszköze ennek a törekvésnek.  Lássuk miért

Tovább olvasom

Számos Google Ads fejlesztést vezet be a Google még a karácsonyi szezon előtt.

A frissítések célja az analitikai képességek javítása, a keresési elérések szélesítése, a helyi kampányok integrációs folyamatának egyszerűsítése, valamint a marketingszakemberek számára eszközök biztosítása az online

Tovább olvasom

A márkahűség építése: Hogyan teremtsünk lojális ügyfeleket?

Már biztosan benned is felmerült, hogy mik azok a kulcsfontosságú elemek, amik egy vállalkozás sikeréhez vezetnek? A jól átgondolt stratégia, a célok meghatározása, jó arculat

Tovább olvasom

5 legjobb eszköz a tartalomtervezéshez

A digitális korszakban “tartalom királynak” lenni a siker kulcsa. A minőségi tartalmak létrehozása és megosztása a célközönséggel szinte elengedhetetlen. A tartalomtervezés során azonban számos kihívással

Tovább olvasom

Az ötlettől a sikeres kampányig – Art President esettanulmány

Hogyan segítsd az ügyfeleidet abban, hogy elérjék a céljukat? Egyik ügyfélünk, azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy segítsük a láthatóságát az online térben és növeljük

Tovább olvasom

Grafikai esettanulmány: Labline Magazine

A soproni székhelyű Labline Magazine egy nemzetközi, negyedévente megjelenő fogtechnikai magazinja. Az első kiadás 2011-ben jelent meg,, akkor még magyar nyelven, majd később magyar –

Tovább olvasom

Miért fontos a SEO-val is foglalkozni az online marketingen belül?

A SEO (magyarul „keresőoptimalizálást” jelent) az a folyamat, amely során arra optimalizálod weboldalad tartalmát, hogy könnyebben rátaláljanak azok a potenciális felhasználók, akik a webhelyeddel kapcsolatos

Tovább olvasom

Brandépítés vs. hirdetés: Mi a különbség?

A cégek számára a hatékony kommunikáció és piaci jelenlét elengedhetetlen a sikerhez! A brandépítés és a hirdetés azonban két különböző megközelítést nyújt a kommunikáció terén.

Tovább olvasom

A brandépítés pszichológiája

Egy márka megítélésének és sikerességének egyik legfőbb mércéje annak  márkaépítő folyamataiban rejlik. A márkaépítés, vagyis branding egyfajta identitás építés és ápolás, a márka személyiségének megteremtése,

Tovább olvasom

Na ettől leesik az állad: Adobe Generative AI tool

Adobe Creative Cloud Generative AI Beta Az Adobe is felült az MI (mesterséges intelligencia) vonatra és a felhasználók elé is vetette a legutóbbi frissítésben. Az

Tovább olvasom

Milyen változásokat hoz a keresőmarketingben a Google Bard?

Ismerd meg Bard-ot! A Google május 10-én tartott Google I/O rendezvényén mutatta be részletesebben Bard-ot, saját mesterséges intelligenciájú chatbotját. A nemrégiben kifejlesztett bot az internetes

Tovább olvasom

Tények és tévhitek az AI körül

Az AI, vagyis Artificial Intelligence kifejezés egyre jelentősebb szerepet tölt be az üzleti világban és mindennapi életben is. A több, mint egy éve megjelenő ChatGPT

Tovább olvasom

Fontos változtatást jelentett be a Meta! Ha nem reagálsz erre, június 21-én le fognak állni a Facebook és Instagram hirdetéseid.

A Facebook és az Instagram bejelentették, hogy 2023. június 5-től a hirdetésekben meg lehet jelölni a hirdetésből hasznot húzó személyt vagy szervezetet („kedvezményezett”), valamint a

Tovább olvasom

A Facebook bejelentette az új AI eszközeit

Napról napra jönnek ki újítások a mesterséges intelligenciával kapcsolatban. Természetesen a Facebook is előrukkolt egy ilyen újdonsággal. Az AI Sandbox az új eszközök és funkciók

Tovább olvasom

PR és marketing egy világlátott szakember szemével

A Public Relations eszközeiről és folyamatairól, amerikai szemüvegen keresztül! Érdekes és izgalmas terület a PR világa: Mostani blogcikkünkből többek között azt is megtudhatod, mit is

Tovább olvasom

A vállalatok lelkiismerete: CR és CSR

Mindannyian találkoztunk már a CSR kifejezéssel, amit sokszor a vállalatok lelkiismeretének nevezünk. Na, de mit is jelent pontosan, milyen formái vannak és mitől lesz sikeres

Tovább olvasom

5+1 ok, amiért nem hatékonyak az email marketing kampányaid

A közhiedelemmel ellentétben a hírlevél kampányok mai napig hatékonyan tudják építeni az üzleti tevékenységet. Ám az a tény, hogy az egyik legkönnyebben hozzáférhető és költségekben

Tovább olvasom

Márka és közösségépítés

Mit nyerhetsz vele és hogyan kezdj hozzá? A közösség fogalmának meghatározására már számtalan verzió született az idők során. A mi esetünkben a legtalálóbb megfogalmazás a

Tovább olvasom

Valóság vs marketing: márkák a BeReal-en.

Legújabb PlusCast adásunk adaptációjának témája nem más, mint az “anti-Instagramként” emlegetett BeReal. Megnézzük, hogy miként tudja felhasználni ezt a platformot egy brand, megfűszerezzük a blogcikket

Tovább olvasom

Üvöltsön a márkád válság idején is! Különben bajban leszel…

“Mindig a marketingen vágnak először”😒 “Úgyis csak pénzkidobás, alig térül meg”. Rengeteg ilyen és ehhez hasonló tévhitet lehet hallani az utóbbi időkben a közelgő válság

Tovább olvasom